De PvdA Amsterdam Buurtbivak

Hoe kun je het beste weten wat er speelt en leeft in een buurt?Juist, door er zelf te wonen. Daarom begint de PvdA Amsterdam met de Buurtbivak! Een week lang dompelen we onder in een buurt om zo een buurt, haar bewoners, ondernemers en betrokkenen helemaal te leren kennen. We nodigen betrokkenen uit voor koffie, lunch of borrel en zoeken ze op om te luisteren naar hun verhalen over de buurt. Ook de andere politieke partijen zijn van harte welkom om mee te doen aan de activiteiten. Zo leren we allemaal over de binnenstad en wat we samen kunnen doen om deze prettig en leefbaar te houden. Dit alles vanuit 1 locatie, in het hart van de wijk.
Kom jij samen met ons de buurt verkennen?

De eerste buurtbivak was van 4 t/m 11 september in de Binnenstad. Hier hebben we vanuit drie appartementen aan de Lange Niezel, middenin het Wallengebied de buurt verkend en ontdekt. Deze buurtbivak werd georganiseerd door de PvdA Amsterdam in samenwerking met de NV Zeedijk

De opbrengsten van de Buurtbivak op de Lange Niezel vind je hier

We nemen tijdens elke dag een podcast op en maken de hele week reportages vanuit de Binnenstad. Hou Facebook, Twitter en Instagram in de gaten voor updates!