2 september 2016

Briljante organisatietalenten gezocht! (tot 30 september)

Nog tot vrijdag 30 september kun je je aanmelden als kandidaat voor het nieuwe afdelingsbestuur van PvdA Amsterdam. Lees hieronder alle informatie over welke talenten worden gezocht en hoe je je kan melden.

Haal jij je plezier uit het perfect opzetten van processen, het naadloos laten verlopen van vergaderingen? Ben jij de degene die de lijsttrekkersverkiezing foutloos weet te organiseren en de beste kandidaten van Amsterdam op onze lijst weet te krijgen? Weet jij hoe je hoe je de fractie, lijsttrekker en partij moet ondersteunen bij het zo organiseren van de campagne dat de PvdA in 2018 weer de grootste partij van Amsterdam wordt? Dan zijn we naar jou op zoek! Stuur je sollicitatie naar [email protected]!

De PvdA Amsterdam zoekt voor het PvdA afdelingsbestuur 2016-2018 doeners die zelf initiatief nemen. Teamplayers die wars zijn van eigenbelang, sterke persoonlijkheden die verantwoordelijkheid durven te dragen en durven over te dragen.

Er komt een ontzettend spannende tijd aan, met kort achter elkaar twee bepalende verkiezingen. Jij krijgt de kans om samen met je bestuursgenoten de PvdA-afdeling Amsterdam te laten draaien als een soepele machine. Jullie moeten het voor elkaar zien te krijgen om leden, bestuur, fractie en kandidaten voor de lijst als een eensgezind blok deze verkiezingen te laten winnen en de PvdA afdeling Amsterdam een nog sterkere vereniging te maken.

Herken je jezelf in bovenstaande beschrijving en wil jij onderdeel uitmaken van het beste bestuur dat de PvdA Amsterdam ooit gekend heeft? Dan ben jij onze kandidaat voor het bestuur. Geef je nu op voor een onvergetelijke wervelende tijd in de mooiste vereniging van het land!

Stuur dus je brief & CV zo snel mogelijk, maar in ieder geval uiterlijk 30 september naar [email protected]!
Wie wil solliciteren naar de functie van voorzitter, secretaris of penningmeester zal dat expliciet moeten aangeven. Die bestuursleden worden in functie benoemd.

Hou er rekening mee dat de eerste ronde van gesprekken zal plaatsvinden op 8 oktober.

Volg deze link voor meer informatie (vastgesteld in de algemene ledenvergadering van juni 2016) en tips voor je brief.

Waar ben je naar op zoek?