Ditte Hofmeester

Algemeen bestuurslid

Ditte Hofmeester heeft veel politieke ervaring, in de deelraad van Oud-West en West. Ze wil zich graag (weer) hard inzetten voor de vereniging en haar leden, onder meer op het gebied van scholing en een introductieprogramma voor nieuwe leden.

Ditte is lid van het afdelingsbestuur van de PvdA Amsterdam.

De Grote Den Uyl Avond

door Ditte Hofmeester op 28 mei 2015

Het is dit jaar 50 jaar geleden dat Joop den Uyl vertrok als PvdA-wethouder van Amsterdam, om zijn politieke loopbaan voort te zetten als minister van Economische Zaken in het kabinet Cals. We grijpen dit graag aan om een levendige en interessante avond te organiseren rond zijn persoon en gedachtegoed. Dit doen we op woensdagavond 3

Volkshuisvesting: een politieke salon