30 juni 2017

Enthousiast bestuurslid PvdA Amsterdam gezocht!

Marian Konijn gaat het bestuur van PvdA Amsterdam verlaten, omdat ze aan de slag gaat in een nieuwe drukke baan. En daarom zoeken we versterking! Heb jij zin en tijd om tot en met november 2018 deel uit te maken van het bestuur van PvdA Amsterdam? Lees dit dan goed.

Kijk eerst eens naar de profielschets voor dit hele bestuur, dat in de zomer van 2016 werd opgesteld. Vanwege de samenstelling van de resterende tien bestuursleden en de opgave voor de komende tijd, zoeken we vooral naar:

– iemand met ervaring in een vereniging en in de politiek;

– die echt tijd heeft om mee te werken en vooral mee te doen;

– die snel kan instappen en meedraaien met enthousiasme en optimisme;

– die z’n tanden wil zetten in fondsenwerving en andere belangrijke activiteiten voor onze campagne voor de gemeenteraadsverkiezingen van 2018.

Stuur even je CV (LinkedIn-profiel mag ook) en een mailtje met je motivatie naar [email protected]. Graag uiterlijk woensdag 5 juli! Voorzitter Herman en bestuursleden Amel en Adam reageren dan snel, nodigen je vast uit voor een gesprek en doen daarna een voordracht aan het hele bestuur. Op donderdag 13 juli wordt de verkiezing van het nieuwe bestuurslid op de agenda van de ALV gezet.

De kleine lettertjes

Normaal gesproken wordt een compleet bestuur van PvdA Amsterdam verkozen voor twee jaar, en is er een commissie die een voordracht doet. Zoals vorig jaar november op de ALV dus. Omdat dit om een tijdelijke wisseling gaat, heeft het bestuur deze werkwijze bedacht.

Word je na jouw ‘sollicitatie’ niet voorgedragen door het bestuur? Dan zijn er sowieso megaveel andere klussen waarmee je je kan inzetten voor de PvdA en onze campagne. Ieders hulp kunnen we gebruiken!

Wil je dan toch liever als bestuurslid aan de slag? Dan kun je je natuurlijk in de ALV als tegenkandidaat opwerpen. De leden gaan dan stemmen, zoals dat bij een vereniging werkt.

Waar ben je naar op zoek?