9 februari 2006

13 feb.: PvdA op bezoek bij ouderen, vrijwilligers en mensen in de ouderenzorg

PvdA Westerpark gaat maandag 13 februari op bezoek bij ouderen, vrijwilligers en werkers in de ouderenzorg.

Maandag 13 februari bezoeken Manon van der Garde (gemeenteraadslid PvdA Amsterdam), Martien Kuitenbrouwer (lijsttrekker PvdA Westerpark) en de andere kandidaten van de PvdA Westerpark van 15.00 – 16.30 uur ouderencentrum de Bogt-De Westerbeer (Polanenstraat 6). Daar gaan ze in gesprek met ouderen, vrijwilligers en werkers in de ouderenzorg.

Net als in de Staatsliedenbuurt zal lijsttrekker Kuitenbrouwer soep uitdelen aan de bewoners van de Bogt-De Westerbeer en mensen uit de buurt. Iedereen is van harte welkom.

Speciaal voor ouderen is het boekje ‘Met hart voor ouderen’ geschreven. In dit boekje laat de PvdA met tien feiten zien dat het kabinet Balkenende ouderen in de kou laat staan en worden 10 redenen genoemd waaruit blijkt dat de PvdA hart heeft voor ouderen.

De PvdA vindt dat ouderen in de kracht van hun leven de mogelijkheid moeten krijgen hun leven naar eigen inzicht in te richten. Ouderen die ziek, arm of anderszins hulpbehoevend zijn, verdienen het om omringd te worden met zorg en aandacht. In het boekje ‘Met hart voor ouderen’ doet de PvdA hiervoor enkele voorstellen.

Deze dag maakt deel uit van een reeks van Meer Rood op Straat themadagen van de PvdA tijdens de gemeenteraadscampagne.

Voor meer info: Renske Keur, 06 – 55863321